Verzinking 3 tot 5 µm
Al onze verzinkte onderdelen voldoen aan deze beschrijving (tenzij anders vermeld).
🛡️ Corrosiebescherming: laag
Dunne zinklaag van 3 tot 5 µm, geschikt voor omgevingen met geringe blootstelling.
🧂 Zoutsproeitest: 24 tot 96 uur
Indicatieve weerstand vóór het verschijnen van roest, afhankelijk van de afwerking van de coating.
🏠 Aanbevolen omgeving
Binnentoepassingen of omgevingen met zeer geringe blootstelling aan vocht.
🔩 Schroefdraad behouden
De geringe laagdikte beperkt maatvariaties en zorgt ervoor dat de nauwkeurigheid van de schroefdraad behouden blijft.
31-12-2023
Ik heb deze draadstangen nodig om bevestigingspasta's te maken van houtisolatie (de spanten) tot aan de muur, tot aan mijn placo. Het voordeel van deze methode is dat mijn isolatie en dampremmen de elektrische leidingen die zich aan de voorkant tussen placo en isolatie bevinden, niet raken, uw staven dienen mij om een vacuüm te creëren voor de doorgang van elektriciteit zonder interface met de muur Ik gebruik Castorama merk oogbouten die zelf in het hout worden bevestigd. Van daaruit gebruik ik je draadstangen en vervolgens draaibare jumpers voor hangers - Roterend - Zink gekocht bij fixtout om mijn verticale f530-rails te bevestigen. De placo zal eraan hechten.